apple
17feb.

Utilizatorii Apple pot face acum cumparaturi direct in realitatea augmentata

Utilizatorii Apple sunt deja familiarizaţi cu platforma Quick Look, care prin intermediul realităţii augmentate le permite să vadă în mediul lor diferite produse pe care şi-ar dori să le achiziţioneze. Mai nou, utilizatorii vor putea să facă cumpărături direct în realitatea augmentată, pentru că Quick Look le va permite să şi achiziţioneze obiectele pe care le vizualizează.

Quick Look le permite utilizatorilor să plaseze conţinut virtual în imaginile realităţii actuale, mişcându-le, făcându-le mai mari sau mai mici cu ajutorul gesturilor de pe ecran. În plus, rezultatul final poate fi chiar share-uit cu alţii cu ajutorul iOS share sheet. Prin intermediul acestei aplicaţii, retailerii pot urca preview-uri ale produselor lor, fie că stickere fie că modele 3D, iar astfel utilizatorii pot să vizualizeze aceste obiecte în spaţiile lor.  Cu ajutorul acestui nou update, Apple introduce un buton de achiziţionare prin care utilizatorii pot cumpăra obiectele pe care le-au testat în realitatea augmentată. Din primele informaţii se pare că printre retailerii care au acceptat provocarea shopping-ului în realitatea augmentată sunt Wayfair, Home Depot sau 1-800-Flowers. Prin aplicaţia Quick Look poţi vedea cum arată un anumit buchet de flori la tine în casă sau o piesă de mobilier de la Home Depot. Mai mult, Apple a plusat şi a adăugat şi sunet pentru a susţine modelele 3D care îl necesită – spre exemplu, dacă vrei să cumperi o pereche de boxe, poţi să şi asculţi cum ar suna acestea în spaţiul preferat.

Genul acesta de aplicaţii le-am văzut şi în realitatea virtuală – Macy’s sau Ikea au lansat aplicaţii în VR pentru că utilizatorii să îşi poată vedea cum le-ar arăta nouă mobila direct în casă, dar fără să fie nevoiţi că întâi să o cumpere. Apple nu vin cu o mare noutate, pentru că Instagram a lansat o idee similară, la fel şi Youtube. Mai multe branduri au folosit realitatea augmentată pentru a-şi promova produsele, precum Puma sau Gucci, iar altele au avut campanii întregi pentru utilizatori, cum a fost cazul Burger King.

didi

ABOUT THE AUTHOR

didi

Leave A Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.