apple ar
31iul.

Apple ofera experiente artistice in realitatea augmentata

Apple, împreună cu unul dintre muzeele oraşului New York oferă experienţe artistice în realitatea augmentată, care se vor regăsi în mai multe oraşe din lume.

Intitulat [AR]T, proiectul de realitate augmentată va include lucrări a şapte artişti alese de muzeul de artă contemporană New Museum ce vor apărea în oraşe precum New York, Londra, San Francisco, Paris, Hong Kong şi Tokio. Lucrările de arta vor fi disponibile celor care intră în magazinele Apple Store din aceste oraşe şi vor fi live începând cu data de 10 august.  Artiştii implicaţi în proiect sunt Nick Cave, Nathalie Djurberg şi,Hâns Berg, Cao Fei, John Giorno, Carsten Höller şi Pipilotti Rist, ei fiind responsabili cu crearea unor opere de artă care seamănă cu extratereştri uriaşi poziţionaţi pe clădirile din jur.

Grupuri de câte 10 vor putea să se bucure de experienţele de realitate augmentată, alături de un reprezentant al magazinului Apple. Sesiunile de vizitare vor dura între 5 şi 10 minute, iar cei curioşi vor putea să vadă operele de artă printre monumente importante din piaţa Trafalgar sau Grand Army Plaza din Central Park, New York. Evident, la fel ca orice altă experienţă de realitatea augmentată, cei care o experimentează vor putea face poze sau să o înregistreze.

The New Museum has always led at the intersection of art and tech and we could not have asked for a better partner in Apple to support the fantastic visions of these pioneering artists,” declară Lisa Phillips, director al New Museum.

„Augmented reality is a medium ripe for dynamic and visual storytelling that can extend an artist’s practice beyond the studio or the gallery and into the urban fabric,” a adaugat Lisa Phillips.

Realitatea augmentată îşi găseşte din ce în ce mai multe utilizări şi începe să fie utilizată şi în alte scopuri decât cele de entertainment. Aici găsiţi o listă de aplicaţii numai bune de încercat în realitatea augmentată, iar campaniile de marketing care le-au folosit sunt care mai de care mai pline de imaginaţie – de la AUDI la Burger King sau campanii cu premii la emisiunile televizate.

didi

ABOUT THE AUTHOR

didi

Leave A Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.