15iul.

Amazon incepe sa vanda experiente VR

Gigantul Amazon mai adăugă un produs pe lista sa de vânzări: experienţe VR. De ce ne interesează şi de ce e important? Pentru că Amazon este cel mai important retailer pe piaţa online la nivel mondial, alături de nume ca AliBaba pe piaţa din Asia.

Fiind locul numărul 1 unde majoritatea celor care fac shopping on-line îşi încep cumpărăturile, e foarte important că aplicaţiile VR îşi găsesc şi ele locul aici. Tehnologia realităţii virtuale abia de doi ani încoace a explodat, atât ca vânzări, piaţă cât şi ca device-uri disponibile, ceea ce înseamnă că de acum încolo şansele sunt mult mai mari ca aceastea se se afla în continuă dezvoltare. Aplicaţiile vor fi astfel vizibile în căutări chiar şi celor care încă nu au un set VR sau încă nu au încercat o asemenea experienţă, iar asta înseamnă o şansă mai mare pentru developeri şi industrie să îşi facă produsele cunoscute.

amazon

Până acum, aplicaţiile de VR erau disponibile în Viveport şi pe Steam, unde le regăsim pe cele mai multe, însă acum experienţele pe care le găseam în magazinulor celor de la HTC Vive vor apărea şi pe Amazon. Developerii vor putea opta să îşi facă aplicaţiile disponibile şi pentru Amazon prin intermediul consolei Viveport, sistemul urmând să fie funcţional în doar câteva săptămâni.

Genul acesta de parteneriat va deschide o nouă modalitate de monetizare, iar utilizatorii vor putea să îşi lege contul de Viveport de cel de la Amazon, astfel încât aplicaţiile cumpărate vor fi adăugate automat în librăria de jocuri.

“The new partnership supports Viveport’s mission to provide developers with the most avenues to monetize their content and reach new customers. In addition, consumers will have a new way to discover and purchase titles on Amazon.

Într-o mişcare similară, dar fără legătură neapărat, şeful Amazon India a luat decizia de a promova Prime Day prin intermediul realităţii virtuale. Cu ajutorul a zece chioşcuri VR plasate în locaţii cu mare aflux de cumpărători din Mumbai şi Delhi, Amazon India îşi doreşte să facă publicitate campaniei de vânzări promoţionale. Utilizatorii vor putea să vizualizeze în realitatea virtuală produsele care se afla la promoţie şi chiar să îmbrace modele holografice cu haine sau bijuterii. În plus, chioşcurile vor oferi şi câteva preview-uri ale filmelor care vor avea în curând premiera pe Amazon Prime.

Evident, nu e pentru prima oară când Amazon intra pe piaţa vânzării de aplicaţii, au făcut un parteneriat şi cu cei de la Google pentru aplicaţiile Android din Google Play. De data aceasta însă, se va comporta ca un reseller pentru aplicaţiile produse pentru HTC Vive, însă asta nu ştirbeşte cu nimic interesul pe care gigantul retailer l-a arătat pentur tehnologia realiatii virtuale. În plus, e încă un parteneriat important pe care cei de la HTC l-au semnat, după ce recent i-am văzut alături de McLaren F1, ocazie cu care au devenit partenerul lor VR principal, într-o mişcare ce ne face curioşi de conţinutul pe care îl vor oferi pe viitor.

ABOUT THE AUTHOR

didi

Leave A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.