23feb.

O companie aeriana ofera zboruri in realitatea virtuala

Japonezii de la First Airlines s-au gândit să le ofere celor care nu au experimentat încă mersul cu avionul zboruri in realitatea virtuala. Hub-ul japonezilor se afla la Tokyo, iar cei care nu au suficienţi bani să zboare până în celălalt capăt al lumii pot afla cum e să te îmbarci în avion şi să decolezi spre o destinaţie fascinantă, doar prin intermediul realităţii virtuale. Hub-ul arata chiar ca un avion, cu scaunele specifice şi chiar cu însoţitori de zbor care să le servească gustări.

zboruri in realitatea virtuala

Întreaga distracţie costa între 60 -70 de dolari, iar curioşii pot afla cum e să zbori la first class, pentru ca apoi să facă şi un tur în realitatea virtuală a oraşului spre care s-au îndreptat, fie el Paris, New York sau Roma. Experienţa include patru feluri de mâncare, anunţurile obişnuite de la îmbarcare, instrucţiunile de siguranţă din partea personalului navigant, zgomotul produs de avion şi ambiental în general, totul în decorul unui Airbus A380 sau A340.

zboruri in realitatea virtuala

Mâncare e realizată de chefi de top şi gândită în funcţie de destinaţie, cu supă de fructe de mare pentru New York şi tartar de somon pentru Paris sau tiramisu pentru Roma. În total, 12 curioşi pot încerca această experienţă, în care la business class sunt disponibile 4 locuri şi la clasa întâi 8. Rezervările au început deja şi se fac până în aprilie, iar managerul First Airlines s-a declarat încântat de idee, pentru că oferă o oportunitate pentru cei care şi-ar dori să vadă cum e să călătoreşti cu avionul.

For me, it’s difficult to have a trip because of the costs, like time and money,” he said. “If I can easily access the airport and take a flight even though it’s virtual, I thought it would be so cool.”

Nu e prima experienţă gândită pentru turişti, industria vine cu tot mai multe idei pentru a le creşte apetitul pentru plimbări curioşilor. Unele agenţii de turism au apelat la realitatea virtuală pentru a le prezenta clienţilor destinaţii exotice, companiile de croziere ne arată cum e viaţa pe vas, în timp ce zonele turistice profită de noile tehnologii pentru a le oferi mai multe informaţii turiştilor. Americanii apelează la realitatea augmentată, francezii deja au pus în zonele turistice terminale care ne duc înapoi în timp şi scoţienii vin tare din urmă.

ABOUT THE AUTHOR

didi
COMMENT (2)
Etihad Airways aduce realitatea virtuala la Business Lounge / aprilie 3, 2018

[…] nu sunt prima companie aeriană care se gândesc la experienţele la sol ale călătorilor. Au făcut-o şi japonezii, chiar dacă e pentru cei care încă nu şi-au luat biletul de avion şi vor să vadă cum e să […]

Răspunde
Idei de VR marketing: Emirates si locurile in avionul A380 / iulie 16, 2018

[…] au folosit realitatea virtuală pentru a le oferi celor care încă nu au zburat posibilitatea de a experimenta senzaţia de la bordul unei aeronave, în timp ce altele vin cu asemenea entertainment în zonele de lounge. Unele aeroporturi, precum […]

Răspunde

Leave A Reply to Idei de VR marketing: Emirates si locurile in avionul A380 Cancel Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.