13mart.

Un retailer de lux isi prezinta noua colectie in realitatea virtuala

Barneys New York, cunoscutul retailer de lux, a ales să îşi prezinte noua colecţie în realitatea virtuală şi cu ajutorul unei companii de dans faimoase.  Noua colecţie de primăvară, Mantle, este prezentată printr-o experienţă în realitatea virtuală, în care o serie de dansatori de diferite vârste îmbracă noile modele. Mantle e un mix reuşit între video, dans contemporan, fashion şi tehnologie, iar întreaga experienţă este disponibilă în magazinele Barneys, prin intermediul Oculus Rift, Gear VR şi aplicaţiei Samsung VR şi online pe barneys.com.

„Barneys New York has always been centered around fashion and its role within culture.”By partnering with another iconic New York institution, the Martha Graham Dance Company, along with Samsung, we are proud to give our customers an immersive experience in our stores and on Barneys.com that fuses high design with art, performance, and technology. All of these elements are pillars of the experiences Barneys New York îs known for, a declarat Matthew Mazzucca, directorul creativ.

Filmat în tehnologia 360, Mantle spune o poveste prin intermediul a patru dansatori principali de la compania de dans Martha Graham, fiecare dintre ei reprezentând patru concepte importante: Power, Ethereal, Possessed si The Cleaner. Coregrafia îi aparţine lui Cynthia Stanley, iar regia lui Theo  Stanley, în timp ce întregul cast de dansatori include si dansatori care au performat alături de Martha Graham si se află la a doua tinereţe.

Ei reuşesc să aducă la viaţa creaţiile unor designeri că Prabal Gurung, The Row, Rick Owens, Loewe şi Craig Green, iar piesele care se regăsesc în Mantle vor putea fi admirate în magazinul de pe Madison Avenue din New York.

Mantle oferă o nouă modalitate prin care talentul dansatorilor şi moştenirea lansată de Martha Graham pot fi experimentate. Ea, la rândul său, ar fi fost fascinată de această colaborare inovatoare cu Barneys New York, care a adus la un loc cele mai creative minţi pentru a crea un film imersiv şi intrigant, a declarat Janet Eilber, Director Artistic la Martha Graham Dance Company.

Nu ne surprinde deloc acest concept, pentru că noi vă povestim încă de anul trecut de toate utilizările inovative în domeniul marketingului pe care le are realitate virtuală. De la prezentări de produse, fie ele turistice sau fashion, până industria automotive, fiecare domeniu găseşte cum să utilizeze această tehnologie. Cei de la BMW şi Audi au mers pe prezentarea de produse, iar acum filmele sunt însoţite de aplicaţii în realitatea virtuală care susţin buzz-ul şi interesul fanilor înainte de lansarea oficială a peliculei. Am văzut-o în cazul Tomb Raider, Jumanji sau  Jurassic Park, care vine tare din urmă.

 

ABOUT THE AUTHOR

didi

Leave A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.