11mai

Mercedes Benz vine cu o aplicatie in realitatea augmentata pentru manualul tehnic

Mercedes Benz duc ideea de carte tehnică la următorul nivel, iar acum lansează o aplicaţie în realitatea augmentata pentru manualul tehnic. Utilizatorii pot descărca o aplicaţie din AppStore, iar aceasta le va da indicaţii preţioase despre maşina lor. E o modalitate interactivă şi inovativa de a oferi posibilitatea celor care deţin un Mercedes să afle tot ce vor despre maşina lor fără să se uite peste un manual tipărit.

Aplicaţia este disponibilă pentru modelele E-Class şi S-Class Premium, iar curioşii nu trebuie să facă altceva decât să descarce aplicaţia Ask Mercedes şi să aleagă Explore My Features. Astfel, camera telefonului  se va dechide şi odată îndreptată spre bord, consola centrală sau alte aspecte ale interioriului, vor primi o serie de informaţii. Acestea sunt disponibile fie în forma unor video tip stiati-ca, fie se deschid într-un fişier digital.

realitatea augmentata

Prin intermediul realităţii augmentate, cunoaşterea propriei maşini devine interactivă şi amuzantă, dar şi mult mai rapidă şi eficientă, nefiind necesar să scoţi un manual stufos ca să afli ce face un anumit buton de pe bord. E o formă foarte bună de a uşura interacţiunea cu noul produs, cunoaşterea lui şi nu poate decât să fie apreciată de clienţii care oricum aşteaptă inovaţie şi tehnologie de la un brand ca Mercedes.

“We are creating a personalized customer experience that goes well beyond the vehicle,” spune Britta Seeger, membru Board of Management of Daimler AG, responsabil pentru Mercedes-Benz Cars Sales. With innovative services such as ‘Ask Mercedes’ we are further expanding our digital ecosystem.

Evident, unul dintre avantajele acestui nou sistem este şi unul ecologic, pentru că astfel producătorul de maşini va printa mai puţine manuale de utilizare şi deci va tăia mai puţini pomi pentru cele peste 2 milioane de vehicule vândute anual în întreaga lume. Acest gen de aplicaţi răspunde şi alte întrebări de bază pe care un nou proprietar le are, de la unde se regăsesc porturile USB până la cum se schimbă diferite setări.

Momentan, aplicaţia nu este disponibilă pentru Android, însă o asemenea versiune se va lansa în viitorul apropiat şi chiar încă nu au renunţat cu totul la manualele printate, realitatea augmentată este următorul pas. Alţi producători, precum Audi, au apelat la realitatea augmentata pentru marketing, în timp ce McLaren a mers şi mai departe şi îşi desenează şi construieşte machetele viitoarelor modele în realitatea virtuală.

 

ABOUT THE AUTHOR

didi
COMMENT (1)
Copertile de carti folosesc realitatea augmentata in ilustratie / iulie 21, 2019

[…] Realitatea augmentată e din ce în ce mai prezenta în marketing şi campanii de promovare. Am văzut-o folosită de Burger King într-o campanie de promo, în jocuri de la televizor, în muzee pe post de ghid sau chiar pe post de manual tehnic la Mercedes. […]

Răspunde

Leave A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.