07feb.

AUDI iti aduce masinile in sufragerie

Audi in realitatea augmentata, cea mai nouă metodă a producătorului de a ne prezenta şi de ne face să interacţionăm cu recent lansatul model. Cei de la Audi Norvegia au lansat o aplicaţie care permite utilizatorilor să vadă noul Audi Quattro Coaster în mediul în care se află şi chiar să îşi facă propriul track de teste în sufragerie.

audi in realitatea augmentata

Cei care au aplicaţia Audi Quattro Coaster AR instalată vor avea surpriza că în momentul în care această recunoaşte, la TV, spre exemplu, difuzarea reclamei să se trezească cu o maşină pe ecranul telefonului. Astfel, entuziaştii pot să exploreze noul model fie la dimensiuni mici, fie în variant reală, în realitatea augmentată. În plus, dacă au chef, pot vedea cum se descurcă maşina în toate cele patru anotimpuri, făcând teste chiar în propria cameră, cu ajutorul dispozitivului pe care se aflat instalată aplicaţia.

Aplicaţia Quattro Coaster AR a fost creată de dealer-ul norvegian al brand-ului împreună cu studioul POL Oslo şi utilizând Apple AR Kit.

audi in realitatea augmentata

“To achieve a seamless transition from the TV ad to Augmented Reality we use computer vision to detect the quattro coaster TV ad. Then, we sync and position the augmented content on the screen. What’s interesting is that the car remains in the room even after the ad has ended. Apples ARKit gives us the freedom to tell new types of stories, which can effortlessly span over several mediums., a declarat Anna Adamson, producator in cadrul proiectului.

E o nouă modalitate de a crea o interacţiune cu valoare între brand şi posibilul client, mult mai valoroasă decât o simplă reclamă TV sau ad-uri pe reţelele de socializare. În plus, AUDI se alătură astfel brandurilor care nu se tem de noile tehnologii şi ştiu cum să le pună în valoare pentru a-şi creşte awareness-ul şi brand love, chiar şi pentru o simplă interacţiune fără intenţie de cumpărare. Industria automotive se arata cea mai deschisă spre asemenea “experimente” şi experienţe cu realitatea augmentată şi cea virtuală. Recent, şi cei de la BMW au venit cu o întreagă experienţă în realitatea virtuală pentru prezentarea noului lor model, iar VR-ul are şanse mari de a lua loc celui mai vorbăreţ reprezentat auto de pe sală.

didi

ABOUT THE AUTHOR

didi
COMMENT (5)
New York Times, inca o publicatie care foloseste realitatea augmentata - Gateway VR / februarie 14, 2018

[…] Realitatea augmentată nu este de viitor doar în jurnalism, advertiserii au învăţat deja să o folosească pentru brandurile lor, în timp ce muzeele sau medicina o utilizează în procesul de învăţare, prezentare şi […]

Răspunde
McLaren foloseste realitatea virtuala in designul masinilor / martie 23, 2018

[…] an au realizat un model complet în VR, numai bun pentru showroom-uri şi saloane auto. Nici AUDI nu stă mai rău, ei mizând însă pe consumer experience şi realitatea […]

Răspunde
Retailerul Zara inlocuieste manechinele cu realitatea augmentata / aprilie 23, 2018

[…] găsesc în realitatea augmentată şi în cea virtuală un ajutor pentru relaţia cu consumatorul. AUDI au ales să îşi promoveze o maşină tot prin intermediul realităţii augmentate, în timp ce […]

Răspunde
Mercedes vine cu un app in realitatea augmentata pentru manualul tehnic / mai 12, 2018

[…] totul la manualele printate, realitatea augmentată este următorul pas. Alţi producători, precum Audi, au apelat la realitatea augmentata pentru marketing, în timp ce McLaren a mers şi mai departe […]

Răspunde
Viticultorii australieni se promoveaza prin realitatea virtuala - Gateway VR / mai 19, 2018

[…] despre BMW care a ales să îşi prezinte unele maşini în realitatea virtuală, în timp ce AUDI s-a îndreptat spre realitatea […]

Răspunde

Leave A Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.