how to train your dragon 3
18feb.

Idei de VR marketing: How to Train Your Dragon 3 si Walmart

Realitatea virtuală e cea mai nouă formă de marketing pe care studiourile de film par să folosească. De data aceasta How To Train Your Dragon 3 beneficiază de o campnia de VR marketing alături de gigantul retail Walmart.

Pentru a promova noul film, care continua aventurile lui Toothless şi ale lui Hiccup, Walmart va aduce în parcările magazinelor sale câteva containere în care fanii vor putea să intre în lumea magică a How To Train Your Dragon 3, să vadă, să simtă şi chiar să miroasă ca şi când s-ar afla în pelicula celor de la DreamWorks. Odată intraţi în container, fanii filmului vor fi întâmpinaţi de personajele Tuffnut şi Ruffnut, care îi vor duce în camera dragonului, unde vor interacţiona cu alte personaje, totul într-o experienţă de cinci minute, într-un scaun Positron VR şi oferită un computer HP VR. După ce vor fi experimentat lumea filmului, clienţii sunt invitaţi să cumpere produse cu brandul How To Train You Dragon 3, fix aşa cum ar face într-un parc de distracţii obişnuit. Unele dintre aceste produse, în schimb, vor fi disponibile şi în peste alte 2000 de magazine Walmart, nu doar în cele selectate pentru a oferi experienţa de realitate virtuală.

Aceasta e doar o activare a celor de la Walmart, care cu această ocazie îşi lansează start-ul de VR merchandising, Spatial&, parte a studioului incubator tech, Store No 8, care a fost înfiinţat de retailul american. Este oricum, o formă foarte bună pentru DreamWorks să îşi promoveze noul film înaintea lansării oficiale de pe 22 februarie, iar producătorii se arata deja încântaţi de ideea celor de la Spatial&.

We have set an extremely high bar for quality and innovation for the How to Train Your Dragon franchise, and our partners at Spatial& exceeded our expectations with their incredible work on this project,” spune Abhijay Prakash, chief operating officer of DreamWorks Feature Animation. This latest Dragon film displays DreamWorks’ best in class creative abilities combined with state of the art advances in animation technology, and we are thrilled that this experience created by Spatial& lives up to that reputation while allowing fans to journey straight to the center of this unique world we’ve created for the film. It’s a truly exhilarating experience, a continuat Prakash.

Spatial& nu este singurul start-up aflat în incubatorul Store No. 8: ei mai susţin şi JetBlack, un serviciu text-to-order, care este testat în New York, însă Walmart nu se opreşte aici în ceea ce priveşte realitatea virtuală. Retailerul deja foloseşte VR-ul în trainingul angajaţilor, iar genul acesta de experienţă nu face altceva decât să paveze drumul pentru mai multe idei şi aplicaţii ale realităţii virtuale în marketing. Companiile producătoare de filme deja testează cu succes acest gen de marketing: am văzut-o la Skyscraper, care s-a lăsat influenţat chiar de un joc existent deja pe piaţă, până la The Nun,  Escape Room sau Hotel Transylvania, care a venit şi cu o aplicaţie.

Walmart nu este singurul retailer mare care încearcă să folosească realitatea virtuală pentru a-şi creşte vânzările, fie ele şi doar de merchandise. Noi vorbeam de această posibilitate încă de anul trecut, când Walmart a anunţat că au cumpărat start-ul Spatialand, aşa că nu e deloc surprinzător că după chiar un an au venit cu o experienţă VR care e gândită pentru a stimula cumpărăturile.

Macy’s a venit, la rândul său, cu o aplicaţie pentru cei care vor să cumpere mobilă, însă rămâne de văzut cum vor funcţiona acestea pentru consumatorul final. Unii dintre consumatori se arata mai interesaţi de casele self-check-out decât de realitatea virtuală atunci când fac shopping, însă procentul acestora ar putea creşte odată cu familiarizarea consumatorului cu tehnologia şi cu oferirea de experienţe cât mai utile.

ABOUT THE AUTHOR

didi
COMMENT (1)
Twin Peaks ajunge in realitatea virtuala printr-o noua aplicatie / iunie 13, 2021

[…] Aplicaţiile de VR pentru filme au tot apărut, însă au fost gândite mai mult ca elemente de marketing şi promovare pentru pelicule nou-lansate. Skyscraper VR a fost o asemenea aplicaţie, iar cea mai nouă parte din Hotel Transylvania a beneficiat, de asemenea, de un joc similar cu Beat Saber pentru promovare. Am văzut experienţe terifiante şi pentru jocul The Nun, iar copiii s-au putut bucura de ceva cu adevărat amuzant pentru lansarea How To Train Your Dragon 3. […]

Răspunde

Leave A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.