28mart.

Retailerul Macy’s foloseste realitatea virtuala in vanzari

Macy’s e încă un nume din retail care apelează la realitatea virtuala in vanzari. Clienţii care vor să vadă cum arată mobila dorită într-o cameră, fără să o aducă acasă, pot testa acum cu ajutorul unui headset. Practic, clientul îşi poate desena camera şi amplasa mobila prin ea printr-o aplicaţie de pe tabletă, pentru ca apoi să îşi pună pe cap casca VR şi să se plimbe prin randare.

realitatea virtuala in vanzari

Tehnologia va intra în 50 de magazine şi se pare că cei de la Macy’s sunt foarte mulţumiţi de testele pe care le-au făcut între timp cu realitatea virtuală. Faptul că ocupă un spaţiu redus le permite să le ofere clienţilor o întreagă paletă de mobilier fără să fie nevoiţi să închirieze zone mai mari. În plus, existenţa căştilor de VR şi a acestor demo-uri a venit în ajutorul clienţilor, care astfel se arata mai dispuşi să cumpere, nemaiavând probleme de potrivire a mobilierului în casă, mai ales dacă vorbim de obiecte care nu existau în showroom.  În această vară, cei care cumpără din Macy’s vor putea să încerce realitatea virtuală, iar dacă experimentul se va dovedi un succes, retailerul plănuieşte să extindă sistemul către alte magazine.

Pe lângă asta, Macy’s au intrat şi pe piaţa din China în urmă cu doi ani, tot prin intermediul realităţii virtuale. Cu ajutorul site-ului Alibaba, ofereau o experienţă în VR, prin care clienţii se puteau plimba liniştiţi printr-un magazin Macy’s şi alege de pe rafturi fix ce le place. Produsele, la reducere sau nu, sunt plasate în coş şi apoi achiziţionate.

Macy’s nu e singurul cu asemenea idei, concurenţi ca Ikea sau Amazon au aplicaţii similare, dar în realitatea augmentată, care le permite utilizatorilor să îşi dea seama cum ar arăta o anumită piesa de mobilier la ei în casă. Oricum, deja există aplicaţii care te lasă să îţi desenezi şi mobilezi propria casă, pentru ca apoi doar să comanzi din app obiectele dorite, ceea ce va face mult mai uşoară viaţa designerilor de interior sau a celor care redecorează. De altfel, noi am tot vorbit despre cum realitatea virtuala in vanzari chiar poate avea un impact asupra încasărilor.  Industriile încep să vadă asta, de la cea automotive, care alege să facă design în VR sau să ofere demo-uri, până la turism, atât la faţa locului cât şi în agenţie.

 

ABOUT THE AUTHOR

didi

Leave A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.