19iul.

Idei de VR marketing: Hotel Transylvania Popstic

Lansările de filme sunt întotdeauna ceva special, aşa că pentru apariţia noului film din franciza, Sony Pictures a lansat aplicaţia Hotel Transylvania Popstic.

Jocul este realizat împreună de Spectacular Theory şi Sony Pictures Virtual Reality, aplicaţia fiind gândită pentru a le oferă fanilor animaţiei Hotel Transylvania posibilitatea de a intra în lumea filmului şi de se distra marcând tot felul de ţinte în ritmul muzicii. DJ-ul lor este unul dintre simpaticile personaje ale animaţiei, Drac, Mavis sau Johnny, iar în funcţie de acesta utilizatorul alege mai departe piesele din playlist. Jucătorii trebuie să se mişte şi să lovească o ţintă, să se ferească de obiecte cu ajutorul unui băţ numit, evident, Stic. Aplicaţia Hotel Transylvania Popstic este gândită pentru utilizatorii de orice vârstă şi are mai multe nivele de performanţă, fiind disponibilă deja în mai multe săli de realitate virtuală din lume.

“It’s been great to partner with the team at Sony Pictures Virtual Reality to work with their IP in a new way and create something authentic for the VR medium. It demonstrates a needed shift in the ecosystem, and we look forward to more major studios collaborating with indie creators to elevate the industry,” spune Ryan Pulliam, CMO si Co-Fondator Specular Theory.

hotel transylvania popstic

Până acum jocul a ajuns în sălile de VR din Europa, China şi America de Nord şi multe altele vor mai fi adăugate pe parcurs. E exact genul de aplicaţie gândită pentru a fi disponibilă în sălile de realitate virtuală şi care însoţeşte un film deja cunoscut, crescând astfel şansele popularizării peliculei. Chiar şi cei care nu s-au uitat încă la nici un film din Hotel Transylvania pot încerca aplicaţia. La Gateway VR Studio avem deja un joc similar, care vă va pune la încercare – Beat Saber.

Sony Pictures nu sunt singurii care vin cu asemenea idei pentru promovarea şi popularizarea noilor filme lansate. Şi cea mai recentă peliculă a lui Dwayne Johnson, Skyscraper, a beneficiat de o experienţă similară la momentul lansării, fanii fiind invitaţi în cinematografe pentru a putea intra în pielea personajului principal, dar în VR. Aplicaţii similare am văzut şi cu ocazia lansării noului Lara Croft – Tomb Raider şi inclusiv distribuitorii din România au apelat la serviciile Gateway VR pentru a le putea oferi celor care vin la cinematograf o experienţă unică, în completarea filmului. Se pare că e un trend în ascensiunea crearea de experienţe pentru fani şi publicul larg în asociere cu un film, ceea ce nu poate decât să crească entuziasmul acestora, care vor aprecia un add-on bun ce vine cu o experienţă nouă şi cu adevărat entertaining – realitatea virtuală.

ABOUT THE AUTHOR

didi
COMMENT (3)
Idei de VR marketing: lansarea The Nun cu o aplicatie in realitatea virtuala / august 29, 2018

[…] pentru lansarea filmului Hotel Transylvania 3, unde fanii seriei s-au putut distra cu experienţa Popstic, pe ritmurile dj-ului luptandu-se cu beat-ul. Realitatea virtuală demonstrează că poate fi […]

Răspunde
Idei de VR marketing: How to Train Your Dragon 3 si Walmart / februarie 18, 2019

[…] lăsat influenţat chiar de un joc existent deja pe piaţă, până la The Nun,  Escape Room sau Hotel Transylvania, care a venit şi cu o […]

Răspunde
Pune-te in costumul lui Spider-Man in realitatea virtuala / iulie 3, 2019

[…] şi pentru Skyscraper-ul lui Dwayne Johnson, pentru horror-ul The Nun sau pentru animaţia Hotel Transylvania 3. E o metodă foarte bună de marketing pentru că le oferă ceva în plus fanilor filmului – […]

Răspunde

Leave A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.