burger king
21mart.

Idei de VR marketing: Burger King arde competitia

Burger King vine cu o nouă idee de marketing şi da foc competiţiei. Nu la propriu, ci prin intermediul unei aplicaţii de realitate augmentată care suprapune imaginea unor flăcări puternice peste orice bannere sau reclamă a competiţie directe.

Odată ajunsă scrum, aplicaţia le va oferi utilizatorilor un cupon de reducere cu care pot achiziţiona un sandwich whopper de la cel mai apropiat restaurant Burger King. Aplicaţia le arată pe ecran un banner cu „burn that ad” indreptat către orice reclamă, banner, print al competiţie, spre exemplu McDonald’s. Conceptul are şi un pic de istorie în spate, pentru că este inspirat din gătirea la focul deshis al unui grătar care e specifică brandului încă de la deschiderea din 1954.

Burger King se aşteaptă să ofere undeva la jumătate de milion de sandwichuri whopper ca urmare a acestei campanii cu care îşi doreşte să promoveze serviciul BK express de comandă, plată şi ridicare a mâncării. Campania Burn That Ad a fost realizată pentru Burger King Brazilia de către agenţia David Sao Paulo şi se axează pe utilizare tehnologiei şi oferirea celei mai bune experienţe utilizatorului.

Technology aş a means to provide the best customer experience ss one of our main investment targets in 2019‘, spune Ariel Grunkraut, Marketing şi Sales Director pentru Burger King Brazilia.

Nu e pentru prima oară când lanţul de fast-food vine cu idei care ţin de folosirea tehnologiei. Anul trecut, Burger King Spania a venit cu o campanie pe Instagram în care fanii îşi puteau crea proprii burgeri, pentru ca apoi să primească un cod promoţional ca să îi poată cumpăra în realitate. În decembrie, Burger King a reuşit să aibă o creştere uriaşă a descărcărilor aplicaţiei mobile printr-o campanie de reduceri. Utilizatorii care se aflau în zona unui restaurant rival (McDonald’s) primeau un whopper la un cent dacă veneau la Burger King. 

Vedem din ce în ce mai des realitatea augmentată şi realitatea virtuală folosite în marketing. Aici aveţi o listă de asemenea idei, de la aplicaţii pentru promovarea unor filme, a unor maşini sau a unor băuturi.

ABOUT THE AUTHOR

didi
COMMENT (5)
Idei de VR marketing: Jack Daniel's lanseaza o noua experienta / aprilie 18, 2019

[…] marketing cu consumatorul, fără ca acesta să simtă neapărat ca un tool de vânzare. Cei de la Burger King au lansat ceva similar în urmă cu câteva săptămâni, în timp ce alte branduri precum Remy […]

Răspunde
Idei de VR marketing: Puma si lansarea LQD Cell Origin / aprilie 25, 2019

[…] la realitatea augmentată pentru a-şi promova produsele: am văzut-o şi într-o campanie Burger King, care invită la „arderea” competiţiei directe sau la Jack Daniel’s, în timp ce […]

Răspunde
Cum sa atragi cumparatori millennial? Foloseste realitatea virtuala! / mai 23, 2019

[…] folosi de aceeaşi tehnologie pentru a-i atrage înspre produsele sale. Am văzut-o, recent, la Burger King, care a venit cu o campanie de realitate augmentată care „ardea” posterele […]

Răspunde
Intra in lumea lui Harry Potter in realitatea augmentata / iunie 26, 2019

[…] marketing, vânzări sau chiar traininguri şi service. Am văzut cum brandurile folosesc AR pentru campanii de marketing care să le aducă un plus în fata concurenţei, am văzut-o că tactica de vânzări, cum e cazul […]

Răspunde
Gaseste galeata KFC in realitatea augmentata, cel mai nou concurs / iunie 21, 2021

[…] este primul brand de pe piaţa de fast food care apelează la campanii în realitatea augmentată: Burger King a lansat ceva similar în urmă cu doi ani, oferind burgeri celor care găseau anumite reclame pe […]

Răspunde

Leave A Reply to Idei de VR marketing: Puma si lansarea LQD Cell Origin Cancel Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.