volkswagen vr
25oct.

Idei de VR marketing: Volkswagen si noua campanie de promovare

Am tot văzut că industria automotive a îmbrăţişat realitatea virtuală, iar acum Volkswagen vine cu o nouă campanie de VR marketing. Cei de la VW Australia au realizat o experienţă 360 care îi pune pe utilizatori pe locul pasagerului într-o tură plină de adrenalină la Southern Hemisphere Proving Grounds. 

Pentru cei care nu sunt aşa de familiarizaţi cu maşinile şi bazele de testare, SHPG e una dintre zonele cele mai importante de testare a maşinilor şi anvelopelor, localizate în Noua Zeelandă.

Noua experienţă de VR realizată de Volkswagen pentru Australia face parte din strategia brandului pentru campania Feel the Drive, în care îşi doreşte să promoveze tehnologia 4MOTION AWD şi să le ofere posibilitatea curioşilor sau fanilor bradului să testeze cum e într-o asemenea maşină, dar fără să se mişte din casă. Pentru a realiza experienta 4Motion în Motion, producătorul auto l-a cooptat pe regizorul Chris Benny care a folosit Golf R şi Amarok 580 în filmările sale. Unul dintre reprezentaţii Volkswagen responsabil de procesul de creaţie şi brand experience declară că e o provocare constantă să vină cu modalităţi noi de a interacţiona cu publicul, însă realitatea virtuală s-a dovedit a fi cea mai bună alegere pentru că „e mai uşor de experimentat decât de explicat”.

“Volkswagen has long prided itself on producing engaging, cinematic content in-house using real people and our cars as the heroes. These videos blend the high-calibre, blockbuster-style storytelling that we’re known for with the latest in immersive technology to open up a whole new dimension of the World of Volkswagen, a mai declarat Kurt McGuiness, PR pentru Volkswagen.

Volkswagen nu e la prima experienţă cu realitatea virtuală, pentru că gigantul auto a fost printre primii care a implementat trainigurile în VR pentru angajaţi. De altfel, genul acesta de traininguri apar din ce în ce mai des în industria automotive. Producătorii de maşini s-au arătat printre cei mai entuziaşti în utilizarea realităţii virtuale, fie că e vorba de campanii de promovare, de tururi în VR pentru modelele nou lansate sau chiar pentru experienţa pasagerilor la drum lung.

 

didi

ABOUT THE AUTHOR

didi

Leave A Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.