porsche
27sept.

Porsche foloseste realitatea virtuala pentru entertainmentul pasagerilor

Porsche se gândeşte mereu la experienţa condusului pentru şofer, însă acum vine şi cu ceva special şi foloseşte realitatea virtuală pentru entertainmentul pasagerilor.

Dacă până acum ceva timp pasagerii din spate aveau ecrane pe care să urmărească filme în timpul călătoriei lor, acum vine rândul experienţelor imersive. Porsche a anunţat că implementează un program de entertainment VR, folosind tehnologia start-up-ului Holoride, iar pasagerii pot alege experienţe fie în 2D fie în 3D pe timpul călătoriei lor. Conţinutul pe care pasagerii îl vor vedea corespunde cu ceea ce se întâmplă pe drum datorită senzorilor de mişcare care vor mima drumul acesteia.

Spre exemplu, dacă şoferul face un viraj la dreapta, atunci şi cei care sunt imersaţi în realitatea virtuală vor vedea cum aplicaţia copiază această mişcare a maşinii. Aceste mişcări din VR au scopul de a reduce răul de mişcare şi de a oferi o experienţă completă imersiva. Testele deja efectuate arată ca pasagerii care au testat aplicaţii VR în maşini au mai experimentat senzaţiile raului de mişcare. Pasagerii maşinii pot alege între zborul printr-un oraş futuristic sau o aventură subacvativa, iar compania lucrează mai departe pentru a gândi şi realiză experienţe care să ţină cât întreaga durată a călătoriei.

Tehnologia aceasta a fost dezvoltată într-un parteneriat cu Audi şi se pare că Holoride are deja un parteneriat cu Discovery pentru a produce documentare de tip „edutainment” şi îşi doreşte să aducă genul acesta de experienţe pe vehiculele Porsche până în 2021.  De altfel, Porsche nu sunt la primul experiment cu realitatea virtuală sau augmentata, pentru că service-urile lor folosesc deja AR pentru a repara maşini. Dacă încă de la început realitatea virtuală a venit ca formă de entertainment, iată că acum ajunge la următorul nivel şi o vedem prezenţa în afară studiourilor de joacă şi în afara casei, devine mobila. E prezentă inclusiv în unele zboruri, căci companiile aeriene testează genul acesta de distracţie pentru pasagerii de la first class/business class, cu rezultate foarte bune şi apreciate de către călători.

ABOUT THE AUTHOR

didi
COMMENT (1)
Idei de VR marketing: Volkswagen si noua campanie de promovare / octombrie 25, 2019

[…] Volkswagen nu e la prima experienţă cu realitatea virtuală, pentru că gigantul auto a fost printre primii care a implementat trainigurile în VR pentru angajaţi. De altfel, genul acesta de traininguri apar din ce în ce mai des în industria automotive. Producătorii de maşini s-au arătat printre cei mai entuziaşti în utilizarea realităţii virtuale, fie că e vorba de campanii de promovare, de tururi în VR pentru modelele nou lansate sau chiar pentru experienţa pasagerilor la drum lung. […]

Răspunde

Leave A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.