19iun.

Idei de VR marketing: Under Armour si Stephen Curry

Prezenţa realităţii virtuale în marketing creşte pe măsură ce trece timpul, iar cel mai nou brand care se foloseşte de această tehnologie e cunoscutul producător de echipamente sportive. Din seria idei de VR marketing, astăzi îi avem pe Under Armour şi Stephen Curry, care sărbătoreşte câştigarea unui nou sezon NBA, cel de-al treilea campionat în patru ani.

Pentru aceasta campanie, Under Armour a lansat noi variante ale tenişilor Curry 5 şi Curry 4, inspirate din diferite momente ale carierei şi vieţii cunoscutului baschetbalist. Mai mult, Steph VR 360 a beneficiat şi de apariţia a doua magazine de tip pop up, unde fanii au putut să achiziţioneze noile modele şi să testeze experienţă în realitatea virtuală, disponibilă pe sisteme Samsung Gear VR şi Oculus. Aplicaţia Steph VR 360 aduce la viaţă câteva victorii din NBA într-un mix de artă, muzica şi tehnologie, mergând pe aceeaşi direcţie ca şi restul campaniei.

Pentru realizarea acestui trailer, s-a folosit Google Tilt Brush, aplicaţie disponibilă inclusiv la Gateway VR Studio. Creaţia a fost realizată în peste 300 de ore, de către VR artist George Peaslee şi VR cinematic artist Danny Bittman, care au adus 150 de culori şi mii de tuse la viaţă. De altfel, înainte de a da startul acestei campanii, Under Armour a urcat pe canalele sale oficiale conţinut mixed reality cu imagini behind the scenes de la realizarea Steph VR 360, într-o adevărată campanie de teasing, care le da astfel fanilor posibilitatea de a interacţiona mai bine cu brandul preferat. Oricum, experienţa este disponibilă pe Youtube şi pe Facebook şi poate fi testată cu un device compatibil VR şi 360.

Nothing we could have built physically could compare to the world-building we were able to make through virtual reality, using emerging technology—and incredible artists—to craft a portal into the story în a multi-sensory way, a declarat Roni Sebastian, Executive Creative Director la RED, agenţia digitală responsabilă de acest proiect, realizat împreună cu VRScout.

Under Armour nu fac altceva decât să meargă pe un trend diferit în ceea ce priveşte lansarea acestor noi produse şi sărbătorirea încă unei victorii a celor de la Golden State Warriors. Pentru campania de promo Will Finds a Way au realizat un spot în care pun pe tapet toate lucrurile pe care fanii baschetului le urăsc sau le displac la Stephen Curry, un fel de „haters gonna hate”, iar reclama chiar are impact prin mesajul trimis pe dos.

Noi v-am mai povestit şi cu alte ocazii despre impactul pe care utilizarea realităţii virtuale îl are pentru un brand, mai ales în ceea ce priveşte percepţia consumatorului despre brandul respectiv. VR înseamnă viitorul, deschidere spre nou şi inovaţie şi aproape orice categorie de consumatori doreşte să se asocieze cu un brand care are aceste calităţi. Piaţa din străinătate a sesizat deja importanta pe care o are realitatea virtuală, mai departe de jocuri şi entertainment, iar brandurile şi industriile încep să folosească VR-ul în mai multe domenii. Din seria idei de VR marketing, aici puteţi afla cum au au folosit 7/Eleven realitatea augmentată într-o campanie cu Deadpool.  Dacă aveţi nevoie de ajutor în realizarea unei campanii în VR pentru un client sau un brand, Gateway VR Studio va sta la dispoziţie cu o echipă întreagă, profesionistă, plină de inspiraţie şi cu soluţii custom made.

ABOUT THE AUTHOR

didi
COMMENT (2)
Idei de VR marketing: Skyscraper the Impossible Leap VR si "The Rock" / iulie 16, 2018

[…] Unele branduri au înţeles deja acest aspect şi au început să lanseze proiecte în VR: Under Armour a avut o campanie cu Stephen Curry, Coca-Cola a realizat una în AR, la fel şi […]

Răspunde
Idei de VR marketing: Gucci te lasa sa incerci gratis tenisi / iunie 30, 2019

[…] o nouă pereche de tenişi, iar o aplicaţie de realitate virtuală a fost lansată chiar de Under Armour în parteneriat cu jucătorul de baschet Stephen Curry, tot pentru a sprijini o nouă colecţie de […]

Răspunde

Leave A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.