06iun.

Idei de VR marketing: 7-Eleven si premiera Deadpool2

Realitatea virtuală poate fi un tool foarte bun de promovare, aşa că idei de VR marketing încep să tot apară. Astăzi, îi vedem pe cei de la reţeaua de magazine 7-Eleven şi premiera Deadpool 2, care au obţinut cifre bune cu campania lor de engagement.

Deadpool este un film foarte apreciat de fanii comics-urilor şi pentru că prima parte a fost foarte reuşită şi pe placul celor care cunosc personajul, era de aşteptat ca partea a doua să aibă parte de un val de promovare şi de idei de marketing, content promoţional şi sponsorizări. Campania de realitate augmentată a fost începută în urmă cu o lună, prin intermediul aplicaţiei magazinului, fiind prima de acest gen lansată de americani.

Aplicaţia oferă posibilitatea de a face un selfie cu Deadpool, iar dacă te plimbi prin magazin găseşti tot felul de „zap codes” care îţi oferă reduceri sau puncte bonus. 7-Eleven a dus ideea mai departe, astfel încât în fiecare săptămână activităţile disponibile se schimbă. Marile premii ale acestei campanii includ plimbări cu elicopterul, lecţii de luptat cu katana, skydiving în Las Vegas sau invitaţii VIP la film.

VR marketing

După doar 3 săptămâni de la lansare, campania a strâns peste 950 de mii de engagement unice şi peste 2.1 milioane de zaps, câştigătorii primind peste 85 de milioane de puncte bonus şi realizând peste 6 milioane de poze. Chiar dacă 7-Eleven s-a folosit de popularitatea unui asemenea film cu evidente costuri de folosire a brandului, câştigul lor este mult mai mare pe termen lung. Utilizatorii vor rămâne cu aplicaţia în telefon, vor putea primi notificări despre ofertele şi campaniile viitoare ale magazinelor şi, cel mai important, tocmai au dezvoltat o relaţie emoţională cu brandul.

“As Deadpool 2 headquarters, we knew 7-Eleven needed to have an in-store experience that captured the excitement for the upcoming Deadpool premiere (online and on the street). Perfect timing to launch our first AR effort. We think Deadpool fans will really love seeing him come to life in our stores, spune Gurmeet Sigh, Chief Digital Office si CIO 7-Eleven.

VR marketing

Ştim deja că utilizatorii apreciază brandurile care folosesc noile tehnologii ca AR şi VR, le consideră inovatoare şi îşi doresc o asociere cu ele. Faptul că 7-Eleven a găsit un personaj carismatic nu face altceva decât să ajute la strategia lor de brand love, iar cifrele foarte precise nu mai lasa loc de îndoieli şi speculaţii: ştiu fix câte descărcări a avut aplicaţia, câţi utilizatori s-au bucurat de privilegiile oferite şi că, în final, consumatorii au fost foarte interesaţi de această campanie.

E un răspuns pentru advertising viitorului, mai ales pentru că utilizatorii devin „imuni” la publicitatea tradiţională sau la campaniile 2D obişnuite, iar VR marketing e o idee foarte bună de a atrage atenţia potenţialilor clienţi.

ABOUT THE AUTHOR

didi

Leave A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.