seabourn
28mart.

O linie de croaziere foloseste realitatea virtuala in training

Cum reuşeşti să faci training-ul angajaţilor nevoiţi să servească un vas întreg? Simplu, foloseşti realitatea virtuală sau cel puţin asta e soluţia la care au ajuns cei de la Seabourn, într-un parteneriat cu Pixvana.

Linia de croaziere de lux Seabourn are vase constant plecate, aşa că un training eficient al angajaţilor este greu de realizat. La asta se mai adaugă şi faptul că sălile lor de dining includ 105 mese şi 12 posturi de servire şi sunt fie mereu pline de oaspeţi, fie cu personalul de la curăţenie, aşa că angajaţii nu au când să înveţe procedurile corecte.

Astfel, compania Pixvana a venit cu o experienţă creată special pentru Seabourn, TableVision. Aceasta s-a ocupat de tot, de la partea creativă, până la producţie şi tipurile de headseturi pe care aplicaţia să ruleze. Evident, rezultatul este perfect pentru nevoile celor de pe vasul de ă şi creează astfel un mediu în care angajaţii pot învăţa cu uşurinţă, într-un ritm constant şi departe de stresul contactului direct cu clientul. Cei de la Pixvana au venit inclusiv cu elemente grafice care se regăsesc pe vase, special pentru a realiza un mediu cât mai familiar pentru cei care mai târziu vor ajunge pe vapor pentru a servi oaspeţi.

The end result is a completely tailored training experience that not only saves Seabourn Learning and Development time and money, but also provides staff with a more engaging, efficient, and accessible opportunity to learn, spune Rocky Sudlesky, Seabourn Fleet Learning  & Development Lead Specialist.

By creating tailored VR training experiences that leverage the VR superpowers – presence, empathy and immersion – we can maximize workforce engagement and retention.  We believe there’s huge potential for immersive learning in the corporate world and Seabourn’s dedication to unparalleled service puts them at the forefront of innovative training in the cruise industry, declară cei de la Pixvana, care promit şi alte experienţe pentru training-ul angajaţilor Seabourn.

Se pare că training-ul angajaţilor folosind realitatea virtuală prinde din ce în ce mai mult teren. Am văzut-o la început la cei de la Walmart, care apoi şi-au dezvoltat un întreg departament de VR care se ocupă inclusiv de tehnici de marketing în realitatea virtuală. Până şi vameşii din Dubai fac training-uri folosindu-se de această tehnologie, alături de Honeywell sau VAG Group şi, mai nou, Shell a intrat în liga celor care folosesc realitatea virtuală pentru a-şi învăţa angajaţii proceduri şi sisteme de lucru.

ABOUT THE AUTHOR

didi
COMMENT (1)
Realitatea virtuala de ajutor in industria fast-food si restaurante / septembrie 26, 2019

[…] şi a ospitalităţii în general, nu este deloc diferită. De altfel, am văzut cum unele vase de croazieră fac traininguri în realitatea virtuală pentru angajaţii care vor servi în restaurantele de pe […]

Răspunde

Leave A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.