04apr.

Honeywell face traininguri in realitatea virtuala si realitatea augmentata

Honeywell face traininguri in realitatea virtuala şi realitatea augmentată prin intermediul unui nou program de simulare. Mişcarea vine în urma unor studii care arată că peste jumătate din personalul care lucrează acum în industria oil & gas se va pensiona în următorii cinci ani, iar noii angajaţi vor trebui să ştie cum să facă faţă situaţiilor din teren.

Se pare că cei de la Honeywell s-au gândit mai ales la millenials, care răspund mult mai bine la tehnologie decât la multe ore petrecute în săli de curs şi cu puţine aplicaţii practice. Astfel, aceştia vor beneficia de traininguri realizate cu date analizate atente şi medii mixte (AR & VR), folosind Microsoft Holosens sau headseturi Windows Mixed Reality. Cei care vor participa la traininguri vor învăţa noţiuni de bază, de siguranţă şi vor putea fi testaţi. În plus, întregul proces de training va fi monitorizat şi va face parte dintr-un sistem formal de management al competenţei. Evaluarea acestor rezultate va determina dacă angajatul poate să se descurce în realitatea actuală într-o modalitate sigură şi eficientă sau are nevoie de mai multe ore de training. Se pare că este o metodă mai bună de a îmbunătăţi skill-urile muncitorilor şi pentru a asigura o pregătire şi o performanţă mai bună la locul de muncă.

training in realitatea virtuala

„Megatrends such as the aging workforce are putting increased pressure on industrial companies and their training programs,” spune Youssef Mestari, Director de Program, Honeywell Connected Plant. „There is a need for more creative and effective training delivered through contemporary methods such as Immersive Competency, ultimately empowering industrial workers to directly improve plant performance, uptime, reliability and safety.”

Practic, angajaţii vor putea simula într-un mediu virtual activităţi  tipice jobului şi vor putea vedea impactul pe care deciziile lor le au, iar asta va ajuta la o mai bună reţinere a informaţiilor cu un procent care depăşeşte suta, în comparaţie cu modalităţile tradiţionale de predare, în timp ce perioadă de învăţare se va reduce cu 150 la sută.

Şi cei de la Microsoft laudă ideea Honeywell, care dă un exemplu bun despre cum un jucător mare din industrie conduce transformarea digitală proactiv şi imaginativ. This is the first solution that directly links industrial staff competency to plant performance by measuring the training’s effectiveness based on real outcomes.”

Honeywell nu sunt primii care vin cu ideea de traininguri in realitatea virtuala, am văzut-o aplicată şi la cei de la Walmart şi, pe cât de încrezători sunt aceştia, pe atât suntem şi noi că acest gen de tehnologie va prinde din ce în ce mai mult teren. Mai mult, unele industrii, precum cea automotive, folosesc realitatea virtuală în design-ul maşinilor, în construcţia lor sau chiar în marketing şi vânzări.

ABOUT THE AUTHOR

didi
COMMENT (3)
Descopera bombe in realitatea virtuala cu o noua aplicatie / aprilie 17, 2018

[…] regăseşte şi în lumea corporaţiilor, evident, la un alt nivel. Volkswagen Group, Walmart sau Honeywell au mers pe ideea training-urilor în realitatea virtuală, fiind mult mai utile şi mai rapide […]

Răspunde
Realitatea virtuala, metoda de avertizare asupra consumului de alcool / aprilie 25, 2018

[…] la maximum experienţa pe care o are în faţa ochilor. Acelaşi lucru e valabil şi pentru jocuri, dar şi pentru training-uri, pe care unele companii deja le realizează sau chiar pentru prezentări de […]

Răspunde
Dronele folosesc realitatea virtuala intr-o noua idee de training / mai 21, 2018

[…] la următorul nivel. Noi v-am mai povestit despre cum diverse corporaţii, că grupul VAG, Walmart, Honeywell folosesc această tehnologie pentru […]

Răspunde

Leave A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.