15iul.

Idei de VR marketing: Remy Martin si arta in realitatea augmentata

Cunoscutul coniac Remy Martin s-a gândit să îşi promoveze cel mai nou produs prin intermediul unei campanii în realitatea augmentată. Astfel, şi-au unit forţele cu artistul Matt W. Moore pentru campania de promovare  a coniacului Rémy Martin VSOP Limited Edition.

Creată în realitatea augmentată, aplicaţia ARt, Augmented Reality Tour, le oferă posibilitatea utilizatorilor de a explora lucrările lui Matt W. Moore în realitatea din jurul lor. Mai mult, acesta chiar este un tur, pentru că brand-ul va duce experienţă în mai multe oraşe, precum New York, Shanghai, Londra sau Moscova.

Aplicaţia este însă disponibilă doar celor cu iPhone şi iPad, putând fi găsită în AppStore. Pe lângă faptul că vor aduce la viaţa lucrările colorate ale artistului, şi inspirate din lumea Remy Martin, pentru că vom descoperi inclusiv centaurul specific brandului, utilizatorii vor putea să capteze imagini şi video-uri pe care să le împărtăşească prietenilor.

remy martin

Artistul a fost inclusiv în zona de producţie a acestui coniac pentru a-şi găsi inspiraţia, şi s-a arătat încântat de posibilitatea de a folosi realitatea augmentată pentru a ajunge la cât mai mulţi oameni, fani ai brandului şi nu numai.

Through augmented reality, let’s create things that have never been seen before. A big part of my drive as an artist is to reach as many eyes as possible … This collaboration really shows the possibility of celebrating differences and harmonizing our histories.”

Mai mult, artistul nu s-a limitat doar la desenele incluse în aplicaţie, ci a creat un întreg mediu şi identitate vizuală pentru aceasta campanie:

„My first goal was to design all of the different existing elements: the grapes, vines, leaves, sunbursts, custom typography for VSOP, and the overall flow of the compositions. Once we established a healthy library of illustrated assets, the next step was to compose them in clever ways for each of the different applications — gift box, bottle label and beyond.”

Nu e pentru prima oară când Remy Martin foloseşte realitatea augmentată sau virtuală pentru o campanie, au făcut-o şi anul trecut când şi-au unit forţele cu studioul Kazendi pentru a crea o experienţă în mixed reality pentru consumatori, gândită pentru Hololens. Ei nu sunt singurul brand de băuturi spirtoase care au abordat realitatea augmentată pentru a crea experienţe şi a-şi promova produsele. Tequila Patron au venit cu o experienţă similară, prin care utilizatorii puteau afla mai multe detalii despre tipurile de tequila pe care le produc. La fel au făcut şi cei de la Macallan, distileria scoţiană venind cu ideea unei galerii de artă virtuale, în care utilizatorii se puteau familiariza cu procesul creării acestui scotch whisky prin intermediul unui headset HoloLens.

Tot mai multe branduri merg pe ideea utilizării aplicaţiilor în realitatea augmenta sau virtuală, pentru a crea momente unice şi experienţe care merită încercate şi care să creeze emoţie celor care le testează. Genul acesta de aplicaţii sunt gândite nu doar pentru fanii hard-core ai brandului ci şi noilor utilizatori, care ar putea fi astfel atras de produs sau de brand în general.   Am văzut recent o campanie realizată de Renault pentru modelul Captur, la Under Armour pentru noua colecţie Stephen Curry sau chiar în promovarea filmelor, cum a fost cazul Skyscraper.

ABOUT THE AUTHOR

didi

Leave A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.