15feb.

Qantas, o noua linie aeriana care foloseste realitatea virtuala

Qantas, cea mai importantă linie aeriană australiană, foloseşte realitatea virtuală pentru desing-ul celei mai nou business lounge, aflată în aeroportul din Singapore. Mai mult, pentru a prezenta facilităţile noii First Lounge, s-a folosit un tool de realitate virtuală.

Pentru a realiza întreg ansamblul şi pentru a veni cu idei care să se potrivească atât scopului, cât şi culturii locale, departamentul creativ s-a folosit de realitatea virtuală pentru concept şi design. Designerul David Caon şi echipa sau şi-au pus headseturile de VR pentru a înţelege mai bine spaţiul şi scara la care vor lucra, tocmai pentru a oferi celor 240 de călători care vor putea folosi acest lounge cea mai bună experienţă. S-a pus un accent pe confort, serviciile oferite, dar şi design şi paleta de culoare, tocmai pentru că lounge-ul de la Singapore e unul dintre cele mai importante din reţeaua Qantas. În plus, aceeaşi tehnologie a realităţii virtuale este folosită şi pentru upgrade-ul cabinelor aeronavelor A380, pe care Qantas le operează.

qantas

“While we already use VR technology to promote destinations, this is the first time we have used it to better understand a lounge design. Being able to immerse ourselves in a virtual lounge gives us a more accurate sense of space and an understanding of how it will look to scale.

Qantas nu sunt prima linie aeriană care să folosească realitatea virtuală şi nici nu se afla la primul test de acest gen. Au fost printre primele linii aeriene care au adus realitatea virtuală la bordul aeronavelor şi care au folosit aplicaţii de VR în scopul promovării continentului australian. Lufthansa şi alţi carriers folosesc realitatea virtuală la bordul aeronavelor ca formă de în in-flight entertainment, în timp ce KML a venit chiar cu o aplicaţie foarte practică, iar Emirates a dus filmele de prezentare 360 la următorul nivel. Treptat, realitatea virtuală îşi găseşte din ce în ce mai multe utilizări în zona industrială, fie în design-ul maşinilor sau, în acest caz al unui airport lounge, fie în cazul training-urilor angajaţilor.

ABOUT THE AUTHOR

didi
COMMENT (2)
Garuda Indonesia, alta companie aeriana care foloseste VR / aprilie 9, 2019

[…] virtuală ca formă de divertisment la bordul avioanelor: am văzut-o la Lufthansa, Iberia, Qantas sau XL Airways. Aţi jucători aleg realitatea virtuală fie ca formă de prezentare a produselor […]

Răspunde
British Airways, o noua linie aeriana care introduce realitatea virtuala / august 22, 2019

[…] călătorii săi. Alte companii aeriene precum Lufthansa, Air France, Garuda Indonesia, XL Airways, Qantas sau Iberia au experimentat cu headseturi de VR la bordul […]

Răspunde

Leave A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.