puma
25apr.

Idei de VR marketing: Puma si lansarea LQD Cell Origin

Brandurile găsesc noile tehnologii tot mai folositoare în promovarea noilor produse pe care le lansează. E şi cazul celor de la Puma, care odată cu apariţia noilor sneakersi LQD Cell Origin au venit şi cu o aplicaţie de realitate augmentată care să le ofere celor care îi încalţa o experienţă fun şi entertaining.

Designul noilor pantofi sport include şi câteva coduri QR, care odată citite de către aplicaţie îi vor transforma pe loc, cel mai folosit filtru fiind cel care în care noii Puma iau foc. Aplicaţia Puma LQD Cell Origin AR e gândită pentru utilizatorii nativ digital, nouă generaţie care stă constant pe telefon şi îl foloseşte ca metodă de comunicare inclusiv cu brandurile, nu doar cu oamenii. Astfel, fanii brandului Puma îşi scanează sneakersii şi pot adăuga sau încerca câteva filtre pentru a obţine efecte interesante. Ba mai mult, fabricantul a inclus şi un design al pantofului sport, aşa că cine e curios poate să îl exploreze în realitatea augmentată, pe bucăţi, să vadă cum şi din ce e făcut.

În plus, Puma a inclus în aplicaţie şi un joc, LQDASH, care pune la încercare agilitatea utilizatorilor într-un concurs în care pot câştiga încă o pereche de sneakersi, dar în ediţie limitată.

puma

The person who wears PUMA is always hunting for the newest, coolest bit of tech, so we designed the LQD CELL Origin AR to reflect that passion,” spune Matias Infante, PUMA Global Head of Running and Training Marketing. From the outset, we knew that we had to do more than just create something that looked amazing on-foot; we also hâd to make it interactive and playful. We tapped the team at INPHANTRY to help us come up with a way to do that. What they delivered blew away our expectations, and we can’t wait until people see how it evolves with upcoming LQD CELL drops.”

Pentru a avea acces la aceste experienţe interesante, utilizatorii trebuie doar să aibă o pereche de Puma noi şi aplicaţia de realitate augmentată, care este disponibilă atât pentru Android cât şi pentru iOS.  Conform Puma, acest LQD Cell Origin AR este răspunsul brandului la o lume în care graniţa dintre digital şi real devine din ce în ce mai „blurata”.

Brandul german nu este primul care apelează la realitatea augmentată pentru a-şi promova produsele: am văzut-o şi într-o campanie Burger King, care invită la „arderea” competiţiei directe sau la Jack Daniel’s, în timp ce alte braduri au mers la următorul nivel şi au lansat aplicaţii în realitatea virtuală pentru a-şi promova produsele.

ABOUT THE AUTHOR

didi

Leave A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.