lithodomos vr
31mart.

Viziteaza lumile antice in realitatea virtuala

Tururile în realitatea virtuală sunt din ce în ce mai frecvente, deja am văzut că mai multe monumente şi chiar oraşe sunt disponibile pentru tururi în VR.

Acum venim cu o aplicaţie care să vă ajute să vă plimbaţi printr-o mulţime de locuri şi pe care o puteţi folosi chiar voi dacă aveţi un telefon compatibil VR şi o pereche de ochelari pentru realitate virtuală. Australienii de la Lithodomos VR au creat o aplicaţie proprie, perfectă pentru cei care vor să se plimbe prin lumile antice ale Greciei şi nu numai. E genul de aplicaţie numai bună pentru când vrei să nu te mişti de pe canapea, dar totuşi să faci ceva interesant, sau când eşti fix într-un loc istoric şi vrei să vezi ce era înainte pe locul unor ruine mai bine sau mai rău conservate.

E o aplicaţie pe care până şi ghizii de turism au început să o folosească, pentru a oferi un plus de valoare tururilor pe care le fac cu turiştii, asta pe lângă informaţiile pe care le oferă. E o modalitate foarte bună pentru că aceştia să dea viaţă şi culoare poveştilor despre Atena antică, Colosseumul din Roma sau Teatrul din Paphos. Evident, e genul de experienţă pe care şi agenţiile de turism o pot folosi în acelaşi scop, pentru că turiştii reacţionează foarte bine când vine vorba de tehnologie nouă şi fără costuri adiţionale pentru a le oferi o experienţă interesantă.

Experienţe de genul celor dezvoltate de Lithodomos VR au aplicabilitate şi în şcoli, unde copiii se vor lăsa mai uşor fascinaţi de poveştile lumilor antice dacă au ocazia să le experimenteze şi să le vadă cu proprii ochi. În plus, e mult mai uşor să asimileze informaţii dacă au şi un suport vizual. Genul acesta de experienţe pot fi create pentru orice device, trebuie doar să ştii ce ai nevoie şi să apelezi la o echipă de experţi. Gateway VR Studio nu este doar o arenă de joacă, este şi un studio care oferă consultanta în dezvoltarea unor asemenea experienţe sau în achiziţionarea de echipamente potrivite pentru fiecare agenţie de turism său tur. Dacă aveţi ceva în gând, trebuie doar să ne contactaţi, echipamentele noastree pot fi închiriate pentru show-case-uri sau târguri de turism unde, alături de o echipă experimentată, puteţi cuceri cu uşurinţă orice client dornic de plimbare sau care doreşte achiziţionarea unor pachete de turism interesante şi inovatoare.

Prezentările şi tururile în realitatea virtuală au început întâi în zona dezvoltărilor imobiliare, fiind ocazia perfectă pentru constructori să îşi prezinte ansamblurile rezidenţiale înainte de a fi gata sau să le ilustreze cu decoraţiunile disponibile. Mai departe am văzut-o în domeniul automotive, unde chiar BMW a realizat un tur virtual al unei maşini, iar apoi producătorii auto au venit cu idei similare, aplicate în show-room, pentru că acum să o preia până şi liniile aeriene.

ABOUT THE AUTHOR

didi
COMMENT (1)
Care este impactul VR în lumea marketingului | boio.ro / aprilie 23, 2019

[…] formă de marketing, de la aplicații pentru artiști, precum Tilt Brush, Gravity Sketch, la jocuri sau diverse aplicații: Slope Stars, Need for Jump, YouTube, Roller Coaster VR attraction, un exemplu relevant fiind și […]

Răspunde

Leave A Reply to Care este impactul VR în lumea marketingului | boio.ro Cancel Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.