coca-cola
19sept.

Idei de VR marketing: Coca- Cola adauga o noua experienta pentru consumatori

Coca-Cola foloseşte realitatea augmentată pentru o serie de experienţe drăguţe, create special pentru piaţa vorbitoare de limba spaniolă. Dozele de suc se trezesc la viaţă cu ajutorul unor coduri speciale, care odată scanată oferă o serie de momente în realitate augmentată utilizatorului.

Cele 12 experienţe de VR sunt simpatice şi pornesc de la un mic conflict, de la doi fani ai fotbalului care îşi susţin fiecare echipă favorită, până la un cuplu care se uită la un film horror şi se sperie. Fiecare dintre aceste momente se încheie cu bine, sub sloganul Share a Coke, când personajele împart o doză de suc.

Agenţia din spatele aceste campanii este Ogilvy Mexic, iar studioul de creaţie este Timber, acesta fiind responsabil cu realizarea elementelor 3D necesare realizării experienţelor de AR. Ideea continua cumva felul în care brandul a comunicat până acum, pentru că Coca-Cola a fost mereu asociată cu distracţia, cu experienţele pozitive şi noi, iar experienţa de realitatea augmentată nu face altceva decât să aducă un pic de amuzament pe care publicul de orice vârstă îl poate gusta şi aprecia.

coca-cola

“This project was a perfect implementation for AR,” au declarat Jonah Hall and Kevin Lau, directori creativi si parteneri la Timber. People working together in harmony was always the core foundation of the idea. Coke has always been great at associating their brand with happiness and harmony. The concept grew out of this. The nature of AR allowed the viewer to bring these stories into their environment using the practical can of Coke as a prop and become the backdrop for each of these scenarios to play out.”

Coca-Cola nu este la prima experienţă de acest gen şi a mai folosit realitatea augmentată pentru diferite campanii de promovare. Anul trecut au lansat o aplicaţie mobilă pentru fanii NASCAR, care le permitea utilizatorilor să se plimbe printr-un portal de realitate augmentată direct în momentele importante din play-off. Recent, compania a lansat o campanie pentru Fanta: cu ajutorul aplicaţiei Snapchat utilizatorii descarca filtre speciale şi conţinut digital doar prin scanarea unor postere. Brandul s-a activat şi cu ocazia Campionatului Mondial de Fotbal, când au avut o experienţă similară de VR pentru cei care voiau să îşi încerce abilităţile în a trage la poartă.

didi

ABOUT THE AUTHOR

didi

Leave A Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.